Wednesday 14 March 2012

My Nephew (Mohd Nuzul Amin & Siti Nor Aliya)

Hai everyone...Whaddup!! Pergh..'spikang' plak rini..hehehe..hope korang sihat n ceria2 macam aku jugak..hidup kena selalu ceria baru gembira walaupun dalam hati gundah gulana..hahahahah..Hari ni ngah syok2 layan FB,,tetibe je teringat kat anak buah aku si Amin & Aliya yang nakal n comel 2...geram betoi rase mcm nak gigit-gigit je dorang 2 klau ada depan aku hehehe rinduuuu...

Ni lah 'anak buah' aku yang first@sulung..Mohd Nuzul Amin nama dia....



 Dulu bkn main malu nk bergambo..tp skang...
....hehehe siap 'PEACE' lg tu.


X abis-abis 'Peacehehehe.....
Korang kecik2 dulu pun mesti  buat Peace masa begambokan..kan..kan?.
Nape ek?


Siti Nor Aliya my 2nd niece.Cutekan ngan 2btg gigi barunye hehe....


 Ala..tomei....tomei...


 masyemmm nye muka dia...

Aliya with her papa


Aku a.k.a Auntie Aliya.....ade gaye seorang mommy x?hehe....


mcm kekok je my hubby pegang Aliya :-)


landing time....Zzzzzzzzzzz


Cak.......


Comelkan dorang ni......best betul aku balik kampung layan dorang,insyaallah bulan depan aku akan dapat sorang lagi anak buah (baby girl jugak) n lepas 2 turn aku plak ade baby sendiri insyaallah september ni (baby boy kot).


P/S : Amin n Aliya nampaknye duit raye kali ni kurangla ye hehe...(tibe-tibe je...)

www.tips-fb.com

2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
chericeritakhu.blogspot.com