Monday 19 March 2012

My Activities @ Kedah

Hye u all...ape kabo minggu ni sihat ker? Hope u all semua sihat2la kan. Hari ni aku nak story sikit pasal my aktiviti hujung minggu ni..(ikut my hubby blik Kedah)... Antara aktiviti2 yang sempat aku follow weekend ari tu jeng...jeng....

MAJLIS PERKAHWINAN ABANG KEPADA MEMBER MY HUBBY


Aktiviti pertama yang aku follow pada minggu 2 pergi kenduri kahwin abang kepada member my hubby (AZRIL n WIFE...hehehe xingat nama die.. ). Sama cantik dan sama padan kan pengantin ni. (TAHNIAH N SELAMAT PENGANTIN BARU.)

PESTA JUALAN BUKU @  PASIFIC ALOR SETAR KEDAH


Ni pulak aktiviti kedua yg aku follow PESTA JUALAN BUKU POPULAR yg diadakan di Pasaraya Pasific Aloq Setaq..hehe..belajaq ckp Kedah plak..,..macam2 jenis buku ada kat sini baik untuk kanak-kanak, remaja, dan orang dewasa. Kiranya untuk semua peringkat umur lah ada kat sini memang Terbaikk......lah 


Amboiii.....kusyuknye sampai x sedar pic die kena candid. Maklumlah tengah fokus.. (la sangat...hehehe) membaca buku tentang ibu mengandung tu yg x sedar pic sendiri kena candid hehe....


My hubby tengah bz cari buku yang die nak abis 1 tempat ni die pusing hehe...tapi alhamdulillah jumpa jugak buku yang die nak cari tu.



My S.I.L Siti, Syokk sangat die cari komik sampai x cukup tangan (abg die bg GreenLight la katakan..hehehe).. tengoklah gelagat die tu aku candid pic ni pun die x sedar hehe....xpe fokus2 nak cari komik... nak cari komik...


Antara koleksi-koleksi buku yang aku beli, macam-macam ada (xtermasuk yang S.I.L aku pnya..lagi banyak.). Seronok rupanya shopping buku ni kalau boleh nak je ambik semua buku yang ada kat situ hehehe.....

SINGGAH MAKAN DI SELERA GBS ALOR SETAR (GHANI BIHUN SUP)


Aktiviti last yg aku follow ialah singgah makan di Selera GBS Sup Power.Mula2 ingat GBS tu Geng Bas Sekolah..huhuhuhu..Rupa2nya Selera GBS tu (GHANI BIHUN SUP) Sup Power yg terletak di Jalan Mahkamah, ALOR SETAR..(laki aku habaq)..hehe.. Jom layan pics aktiviti aku ok...(ATAS) Keadaan depan kedai, waktu ni hujan baru je lepas berenti.Meme besh arrr layan sup panas2... Selain bihun sup terdapat jugak nasi ayam n aneka makanan panas yang disediakan di kedai ni.


Makanan yang S.I.L aku order nasi ayam n barli ais.


Menu yg menjadi pilihanku ialah..jeng...jeng..bihun sup daging n barli suam.Layann.. Jemput makan...u alls.....

Nyum2 Sluurrpppss...sedapnye bihun sup ni ..menu bersama nescafe tarik ku tp x interframe plak.. hehehe......


So lepas makan kitorang pun gerak pulang...plan nak jalan2 g..tpi time dah agak lewat,,my S.I.L esoknya dia sekolah..
Entry kali ni just nak show and share about my activity jer..Just for fun and info..
So..tgu je lah next story from cherieritakhu (setiap cerita ada kebenarannya)..thank you for viewing my Blog..Have a nice day....Daaaadaaaa..


Sharing is Caring:
Aloq Setaq    =    Alor Setar
Meme           =    Memang (versi kelantan)
S.I.L             =    Sister In Law (Adik Ipar Perempuan)
Habaq           =    Bagitau@ Beritahu























www.tips-fb.com

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
chericeritakhu.blogspot.com