Friday 31 October 2014

Seharian di Universal Studio Singapore part 1

Assalamualaikum......

Hye apa khabar semua sihat ke?

Ok ini adalah entry pertama aku setelah sekian lama mendiamkan diri dari dunia blogger ni cewahhh....

Last week aku, husband, uwais amar iaitu anak aku, adik aku dan jugak bff pada husband aku faswan hehe kami semua telah berjaya menjejakkan kaki dgn rasminya ke Universal Studio Singapore atau ringkasannya USS. Semua ni adalah rancangan last minute husband akulah... husband: b jom p uss nak? Aku: betulke????? So apa lg dgn pantas akupun say lah jommm.....hahaha

So perkara pertama yg kami buat adalah mencari tiket untuk masuk ke uss...apa lagi cik googlekan ada so search je dan jumpala satu blog ni yg ada bagitau tiket uss ni boleh beli secara online dgn kakak Rosmanizah Abdul Rahman
ARISSA Trading (001958108-k)

Hp No : 012-394 9154 (Viber, Whatapps, Tango, Lime)
Tel No : 03-8925 9852

Facebook: Rosmanizah Abdul Rahman

Harga tiket adult Rm165 free 5 dollar voucher meal and 5 dollar lg untuk shopping hehehe... tiket untuk anak aku pulak free je sbb bawah dari 4 tahun.

Sattle tempah tiket kami pun set tarikh utk pergi ke uss pada 23.10.2014 setelah diperkenankan oleh ahli2 jemaah yg bekerja yelakan sbb nk bajet cuti...maklumla cuti masing2 semua dh nazak kahkahkah....

Okla sampai sini dulu entry untuk part 1 ni insyallah akan disambung ke part 2 pulak...TUNGGU......
www.tips-fb.com

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
chericeritakhu.blogspot.com